Да ариљске малине и памук (п)остану српски бренд!

Jan 01 1970
(0) Comments

Ариље, Чајетина, 28.3.2017 –  Производња текстила и одеће у Србији има дугу традицију, некада је била једна од главних извозних грана, због чега држава мора да подстакне развој домаћу текстилну индустрију и субвенционише произвођаче како би проширили своје производне капацитете и повећали извоз на европско тржиште, али и у друге земље, попут Кине и Русије – изјавио је председнички кандидат Милан Стаматовић, током посете Ариљу, некадашњој престоници српске памучне индустрије, подсетивши да је сектор текстилне индустрије некада запошљавао више од 250.000 радника, а вредност извоза износила више од пет милијарди долара, а да данас има пет пута мање запослених.

Уместо што помаже стране инвеститоре, Србија мора да мотивише српске предузетнике и да им финансијски помогне јер је приоритет развој домаћих привредних потенцијала  – каже Стаматовић и додаје да Вучићева власт уништава српску текстилну индустрију јер омогућава великим страним системима да дођу у Србију и да ангажују јефтину квалификовану радну снаге, а при том буду ослобођени плаћања пореза и сав профит изнесу из наше земље.

Током посете Ариљу Стаматовић је  изјавио да подржава захтев малинара да аконтна цена малине овогодишњег рода не сме бити нижа од 230 динара, а свака прича о наводној „хиперпродукцији“, тј. презасићењу тржишта малином је лаж, подвала и лов у мутном извозничког лобија и хладњачара. „Као што сам, као председник општине Чајетина у четири мандата, од Златибора направио српски национални туристички бренд, тако обећавам да ћу као председник Србије, учинити све да сачувам малину као српски пољопривредни бренд!“, изјавио је Милан Стаматовић.

Facebook